bosch service pawlik

regeneracja

turbosprężarek samochodowych

Regeneracja turbosprężarki - Naprawa turbiny - Lancia

Lancia

Firmę założyli w 1906 roku dwaj młodzi Włosi Vincenzo Lancia i Claudio Fogolin. Pierwszy z nich już od dawna przejawiał ogromne zainteresowanie motoryzacją. Przed założeniem własnej firmy pracował w Fiacie jako kierowca testowy. Pierwszy samochód Lancia Alfa powstaje już rok później i produkowany jest do 1909 roku. Auto zaskoczyło znawców swoim skrzyniowym nadwoziem, które cechowało się większą wytrzymałością. Kolejna Lancia Theta z 1913 roku też wyróżniała się na tle konkurencji ponieważ była pierwszym autem w Europie posiadającym elektrykę. W 1922 roku wraz z pojawieniem się modelu Lambda przyszedł pierwszy sukces rynkowy. Samochód ten mógł się pochwalić samonośnym nadwoziem oraz niezależnym przednim zawieszeniem. Innowacyjny okazał się także model Augusta, pierwszy na świecie sedan z hydraulicznymi hamulcami. Już w latach 50-tych za sprawą wielkiego pasjonata wyścigów Gianniego Lancii, syna Vincenzo, Lancia zaczyna odnosić swoje pierwsze sukcesy w sportach motorowych. W 1969 roku Lancia zostaje przejęta przez Fiata, ale na rynku wciąż pojawiają się nowe samochody pod marką Lancii. W 1972 roku powstaje sportowa Lancia Stratos, której nadwozie zbudowane zostało z aluminium i włókna szklanego. Dzięki temu autu Lancia zdobywa w 1974 roku swoje pierwsze mistrzostwo konstruktorów w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Przez kolejne dwa lata za sprawą Stratos sukces ten jest powtarzany. Z kolei w 1983 roku tytuł mistrzowski zdobywa model 037. Jednak najbardziej mistrzowskim autem Lancii w wyścigach WRC była Delta, która w latach 1987–1992 zdobyła kolejno 6 mistrzowskich tytułów. Sukcesy sportowe Delty zbiegły się też z popularnością tego auta na rynku. Samochód ten zdobył tytuł Samochodu Roku 1980. Sukcesem komercyjnym mogła pochwalić się także luksusowa Thema z 1984 roku. Kolejne lata już nie były tak owocne dla marki Lancia. Nie udał się powrót Delty w nowym wydaniu, a sprzedaż była utrzymywana tylko dzięki małemu miejskiemu Ypsilonowi. W związku ze słabnącą marką Lancii Fiat w 2014 roku zapowiedział wycofanie jej z rynków europejskich i sprzedawanie jej tylko we Włoszech. Wszystko wskazuje na to, że w roku 2018, czyli po zakończeniu produkcji modelu Ypsilon, marka Lancia może przestać istnieć.

regeneracja turbin Lancia

Turbo Lancia

naprawa turbosprężarek

Tagi:

Lancia, regeneracja turbosprężarek Lancia, naprawa turbosprężarek Lancia, regeneracja turbin Lancia, naprawa turbin Lancia, regeneracja turbiny Lancia, naprawa turbiny Lancia, regeneracja turbosprężarki Lancia, naprawa turbosprężarki Lancia, czyszczenie turbiny, zmienna geometria turbiny, model Lancia, turbosprężarka, turbosprężarki, turbina, turbin, turbo, auto, samochód, marka, model, naprawa turbosprężarek

Naprawa turbosprężarki Lancia


Regeneracja turbosprężarek dla miast Warszawa, Łódź, Wrocław, Poznań, Kielce, Kraków, Katowice, Opole, Bielsko Biała.
Naprawa turbosprężarek Częstochowa, Białystok, Olsztyn, Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Grudziądz, Gorzów Wielkopolski.
Testy turbosprężarek Piła, Suwałki, Elbląg, Ełk, Siedlce, Radom, Mielec, Rzeszów.
Czyszczenie turbosprężarek Lublin, Tarnów, Zielona Góra, Bydgoszcz, Legnica, Krosno, Kalisz, Rybnik, Gliwice.
Turbosprężarki Nowy Sącz, Tychy, Jelenia Góra, Nysa, Stargard Szczeciński, Wałbrzych, Koszalin, Starachowice.

Zawarte na stronie teksty oraz zdjęcia są własnością firmy Bosch Service - Pawlik i zostały objęte prawami autorskimi © 2015